CAP

CAP vakantiewoningen koos ervoor om meer aanwezig te zijn op Google wanneer mensen op zoek gaan naar hun diensten. Hiervoor werd zowel SEO als SEA ingezet. Om meer visibiliteit te creeëren op Facebook werden campagnes opgezet met een heel gericht doelpubliek.

67% meer verkeer dankzij zoekmachine optimalisatie

We ondersteunden CAP van bij het begin van hun nieuwe website. Zowel technisch als content gewijs konden we CAP bijstaan bij de opbouw van de nieuwe website. In het eerste jaar zorgde zowel de zoekmachine optimalisatie als het adverteren in Google voor een mooie stijging:

cap-seo-sea-direct

Ook het totaal verkeer, dat via alle kanalen binnen kwam, steeg met 47,20%.Stijging bezoekers

3x meer likes en 62% meer bezoekers dankzij social media

De campagnes op Facebook zorgden voor een enorme toestroom aan likes en verkeer naar de website.

CAP like campagne

Likes op de Facebook pagina van CAP

De advertenties, extra likes en de berichten op Facebook zorgden voor een stijging van 61,91% van bezoekers die via Facebook de website bereikten.

Bezoekers Facebook

Nieuwsbrief

Vind ons

Condédreef 56
8500 Kortrijk
http://www.oyo.be